Friday, March 7, 2014

Kapal Terbang MAS MH370 Bersama Penumpang Hilang Dari Kawalan Radar


ASSALAMUALAIKUM dan SELAMAT PAGI/PETANG/MALAM
hauhauhauahua..ehh xley hhuahaua...nih cter sedeyh

tengah-tengah kamik sedap membaca gosip2 kat laman sesawang pasebuk kamik...haa campur2 laa bahasakan...baru 1 Malaysia kan...bahasa jiwa bangsa lg kan....katenyee!!...TIBA-TIBA...ade 1 citer yang x enak nak dengar dan di baca...ade berita pasal pesawat MAS yang dari KL nak ke Beijing telah hilang dari kawalan radar dan x taw p mana....betul ke

Zarul Umbrella pon ade cakap pasal nih..dia tulis “Salam semua tolong doakan rakan rakan saya dan penumpang2 lain dlm penerbangan MH370 dr KL ke Beijing yg telah hilang dari kawalan radar sejak awal pagi tadi“.

nih pasebuk nyee...

AND THEN

aku p laa cari info pasal benda nih...dalam blog FUH.my dorang amik keratan dari Astro Awani menyatakan...cewahh menyatakan..

KUALA LUMPUR: Sebuah pesawat Malaysia Airlines yang dalam penerbangan dari Kuala Lumpur ke Beijing terputus hubungan dengan menara kawalan udara di Subang kira-kira pukul 2.40 pagi, awal hari ini.
Penerbangan MH370 itu membawa 227 penumpang termasuk 2 orang bayi dan 12 anak kapal.
Malaysia Airlines dalam satu kenyataan memaklumkan pesawat Boeing 777 itu tersebut berlepas dari Kuala Lumpur pada pukul 12.41 pagi Sabtu dan dijangka mendarat di Beijing pada pukul 6.30 pagi tadi.
“Malaysia Airlines sedang berkerjasama dengan pihak berkuasa yang telah menggerakkan pasukan mencari dan menyelamat bagi mengesan pesawat berkenaan,” kata kenyataan itu.
Syarikat penerbangan itu juga memberitahu akan memaklumkan perkembangan dari masa ke masa.
Ia menasihatkan orang ramai untuk menghubungi talian +603 7884 1234 untuk mendapatkan maklumat lanjut. -Awani
AFTER THAT

dapat lagi satu cerita update kata UPDATE TERKINI – Pesawat dilaporkan mendarat dengan selamat di Nanning, China tapi di khabarkan crite tu PALSU...

ACANER TU...bley ilang tetibe...di harapkan selamat laa semuanya dari kapal terbang sehinggalah kepada penumpang dan bagasi2 mereka...

untuk live update pasal cter ni bley laa p tgk kat link bawah ni

No comments :

ANDA JUGA MAYBE MINAT...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...