Tuesday, May 10, 2011

ME AND MY FAMILY

Me, Myself & Family


HAFIZ



haaa...nama aku MUHAMMAD HAFIZ BIN MOHD HAMZAN...lahir pada 23/12/1988....aku nihh di lahirkan di MUAR, JOHOR....skunk dok kat TAMAN UNIVERSITI....angka kat umor dh byk dah...23 dh umor aku tp, mcm biase r * muka legend tp hati cute...hahahah...status aku nih dh NOT AVAILABLE sbb dh ade yg PUNYE..so, paham2 laa ea...kehkehkeh...dah de DIPLOMA in LANDSCAPE ARCHITECT UITM, so skunk melanjutkan pelajaran dalam DEGREE (HONS) SCREEN CREATIVE ARTISTIC in UITM gak...knape aku tukar bidang, lari jauh tuu bidang....heheh...alasannye sbb nk cari pngalaman & kemahiran praktikal yang luas...sbb bg aku, dalam bidang kerjaya zaman skunk nih, byk pesaing yg bley kate hebat dr aku, bkn cam dlu....di sebabkan nk mngurangkan persaingan dalam bidang pekerjaan...so, aku wat kputusan tok amik bidang laen..skurg2nyee, aku dah ade DIPLOMA LANDSCAPE ARCHITECT n bakal ade DEGREE SCREEN CREATIVE TECHNOLOGY....so, aku ley wat byk pilihan utk bekerja....aku nih jenis GILA-GILA, KUAT KETAWA, GLER KAMERA n SUKA GILERR SENYUM....hehehe

MAK


haaa...yang sebelah kiri nih MAK aku...nama mak aku ZALEHA BT JIMAAN....lahir kat MUAR, JOHOR....haha..sama r tempat aku lahir..kat kampung mak gak...hehhe...beliau lahir pada 22/9/1964....umur beliau skunk dah 47....but still maintain muda kan..heheh..beliau menjadi suri rumah sepenuh masa...beliau juga pandai menjahit apa2 baju mahupun langsir..tiap2 bulan raya mesti ada tempahan dr sedara mara...lagi satu, beliau nih MMG RAJA MASAK...klo masak..FUHHH, gerenti korg xkn mkn kat tmpt len...TRANGKAT BEB...hahaha...beliau adalah RATU dan ANGEL dalam hidup aku...beliau adalah IBU PALING TERBAIK pernah aku perhatikan berbanding yang ade kat sekeliling aku...i LUV her SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MUCH  ^_^...

ABAH


haaa....yang kat sebelah kiri tuu ABAH aku..nama beliau MOHD HAMZAN BIN NASRON...beliau lahir kat KULAI, JOHOR...jauh kowt dr tmpt tnggl mak aku kat muar tuu...2 jam perjalanan...haha...beliau lahir pada 2/4/1965.....haaa, setahun jaa muda dr mak aku...umor beliau 45 tahun skunk nihh.....beliau keje sebagai KOPERAL PENJARA...perghh, beliau garang beb dlu...biase r PEGAWAI PENJARA....hahaha..tp, skunk beliau dah ok dah...dh ley kaw team....beliau gak yg menyara idup kami sekeluarga...dia bwk kami jalan2 g mana2 jee...g holiday r katekan...hhaha..syok beb...kat genting, KL, LANGKAWI, n seantero malaysia...tnggl nk menjengah SABAH n SERAWAK jee nnti....hehe...he is THE BEST.... ^_^

IWAN


nihh adik lelaki aku...nama dia KHAIRUL AZWAN BIN MOHD HAMZAN...tarikh lahir x di ketahui...haahha...ape r aku nihh....umor dia nihh 16 tahun...tingkatan 4 laaa...amik bidang sains kejuruteraan or teknikal....lahir kat Hospital Sultanah Aminah kat JOHOR....hehehe....dia nihh mmg degil ...kpala batu n so on...kuat melawan n segala yang keras suma ada kat dia....cihhhh...apee ntah....hahaha...tp, x brani nk melawan aku .....sbb aku kan anak sulong ....so, BRANI LAWAN...aku bagi karang !!! hahaha ....diktaktor x?? hehehe...dia nih pantang jumpa kamera...gerenti nk berposing....pehal ntah...genetik sama cam aku kowt...hahaha

AIDA


haaa...yg nih adik aku pling kecik...nama dia nih NURUL AIDA NASUHA BT MOHD HAMZAN...umor dia 10 TAHUN...dia nih sorg jee r pompuan dalam keluarga kami...n sebab tuu gak r...dia nihh MANJA....mmg manja gilerr....dh umor 10 tahun tuu..aiyakkk....dia nih mewarisi prangai adik lelaki aku kat atas nuhh....manja tp nakal abeh....x moh dgr kata lgsg...ishhh3....apee bndee r dia nih...hahaha...dia nih pon kuat kamera gak...hahaha...mmg rase nyee gen kami suma kaki kamera r...ishh3

ASIQ


haaa...yg nihh sepupu aku....nama dia MUHD ASIQ BIN HAMZAH....walaupun dia nih sepupu aku...tp, dia nihh ley kate rapat gler ngan kluarga aku...klo g holiday jee msti ajak dia,...dia pon ikut r tnpa segan sil, g mne2 jee ade r muka dia terpampang ikut skali...hahahaha....alaaa, dia nihh pon dh cam keluarga kami sndiri....so, watpe nk malu yee x...umor dia nih sama cam adik lelaki aku....16 tahun...mmg kamcing gila ngan adik aku n aku...dia nih femes gler kat skola dia...ntah ape yg wat femes pon aku x taw...bajett hensemmm....ishhhhh


kat bawah nihh antara gambar2 kami sekeluarga :













No comments :

ANDA JUGA MAYBE MINAT...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...