Thursday, March 13, 2014

Plastic Surgery Yang Fail


ASSALAMUALAIKUM dan SELAMAT PAGI/PETANG/MALAM
hhahahahaahahaha

Seriau aku rasa dok tengok jarum tajam cenggini....aku nih memang jenis penakut jarum sikit....makna kata sikit tu...aku bukan penakut tegar laa walaupun aku pernah wat plan untuk lari time sekolah dlu mase dorang wat hari suntikan BCG mase darjah 6....plan baekkk katee kau!! rekod aku xda, cikgu xdapat detect aku...haahaha...masuk kelas balik pura2 macam kena inject gak..padahal!!! non adooo!!..hahaha...kalo sesiapa ade "ter"tengok lengan aku, memang xda pon bekas BCG....halus molek licin jaa xda kesan sepertimana macam kawan2 korang dan aku yang laen kekadang tengok tu diaa besar gabak bekas BCG...tapi aku x taw laa akibatnyaa ape...risau gak...walaupun sekarang aku Alhamdulillah sihat..

Arghhhhhh Jahanammm!!!!!!!!!! - kata Ah Chong kepada jururawat

ANYWAY, ENOUGH IS ENOUGH

so arini, entri aku nak kongsi sikit gambar2 makhluk "paling seksa" di sebabkan plastic surgery yang x berapa nak menjadi..benda nih dah lama dan ramai dah taw..tapi xpa...aku memang saja sebab nak bagi ruang info blog aku banyak sikit....kadang2 aku sendiri yang baca balik...ye la blog nih macam buku gak...tambah ilmu, peringatan dan berubah sama2..

SO

sanggup tu dok bagi berjuta2 kat doktor plastic surgery semata2 nak cantik...last2 muka kau ngan tar jalan x taw dah nak beza macam mana...menyesal x sudah....ade yang kata muka dia cantik pas wat pembedahan tu WALAUPUN hakikatnya muka ngan tapak kaki dah sama rupa....cermin kat rumah retak seribu laa tu dok tayang muka kat cermin...cermin pon meluat...
 
haaa...acanerr..baru letak muka depan cermin...terus retak???
 
kalau aku laa, duit juta tu kalo p labur kat BSKL (BaSiKaL), Wall Street, kan lebih elok...x pon wat p makan Kepsi (KFC) ajak jiran 1 taman kenduri kan dapat pahala dari dok bazir....eeeeee...dah x kuasa aku nak melayan...jom p usha2 skit beberapa muka2 yang dorang kata fail nih wat pedoman kita semua....kateenyee!!

Walaupun maybe ramai dah biasa tgk...tapi, apelah salahnye tgk lagi skali....

sesuai untuk watak hantu dalam filem seram low budget sebab xyah pakai make up dah...natural horror katenyee...


wahh makcik....muka dah hodoh tapi biar prangai cantik sikit yee...ishh...ishh

yang kiri time muda kot...sebelah kanan tu bila dah tua tapi nak jadi muda balik...ntah r ea...macam cantik jee

wahhh...bersangka baik...maybe dia wat plastik surgery utk watak seram dalam filem dia...sapa taw kan...

Jocelyn Wildenstein - dia nih xpayah cakap laaa...memang dah terkenal pon dengan kegagalan plastik surgery dia...

nampak x...kalo di teruskan natural...mungkin lebih ayu macam Nora Danish

alahaiii...comelnyeee...kalah kakton okay...nak caras dia laa tu

Michaela Romanini - muka macam Hulk Hogan dah...awat 2 kali tgk muka macam nyah??

ya habibi ya maulana...kenafa anta serupa itu unta fadang fasir lah??? sebab tidak bersyukur laa ya habibi

mak aii...bumper jalan mana dia g taruk kat pipi ngan dagu dia tu

alahaii..sayangnyee...muka cantik dah....tapi


iras2 Marilyn Manson...serupa eh tapi x sama...idola kot

Paris Hilton ke nih?? wahh lawa bibir...cam mulut ikan bandarayakat akuarium

menyesal x??? haaa...dlu cantik..sekarang bibir tu ley wat penyangkut baju laa yee

fulamakk....apsal aa si Meg Ryan nih ubah2 muka...cantik dah kot dlu...

Nicole Kidman yang dah x brape nak kid dah...tukar nama...Nicole Oldman

wah mukaa...rare dan sumpah sangat horror...pontianak jumpa pon mati sakit jantung

biasalaaa kan ...banyak duit x taw nak wat apee....
 
slalu download apps kat hp..rupa2 nyee ade bentuk asal...oh mannnn

Hang mioku - padah suntik sendiri guna minyak masak goreng ikan....

*kadang2 aku terpikir...yang wat Plastic surgery nih x takot risiko cacat seumur hidup ke...ye laa kan...Worst case scenario bley jadi ape2 kan...sbb kita x taw n xley menduga selepas pembedahan tu jd camne...untung2 jadi cantik...kalo yang x untung macam depa kat atas nih...x ke menyesal seumur hidup...duit dah byk abih...bersyukur laa kan..nak cantik pakailaa produk2 Kak ton ke, aura white ke...xpayahlaa nak plastic surgery bagai...kalo nak juga...lantak hang laa..ADE AKU KESAH?? hahahhaha*

No comments :

ANDA JUGA MAYBE MINAT...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...