Tuesday, March 11, 2014

Kalau Wajah Artis Sehampas Lukisan Peminat dia...

ASSALAMUALAIKUM dan SELAMAT PAGI/PETANG/MALAM
hahahahaha

YAHHH...
 
untuk entri ini hari...aku nak share something yang BEST sangat....tgk ulang2 pon aku akan gelak...lolololol~~...

OKAY 

cer korang bayang kan kalo korang ade pensel or pen magik yang boleh ubah muka korang sebijik terus macam ape korang nak dan mintak tolong kawan korang lukiskan...haaa belit2 x ayat aku..haa kan...aku pon bengong dah nih...haaa...bayangkan laa kalau muka asal korang sebijik macam jalan bertar yang berkerak dan hangus, tetibe korang di anugerahkan suatu pen magik...pufff.... terus bertukar jadi hensem ala2 Tom Cruise atau Nicholas Hoult walaupun dia xdalaa hensem mana..kan....hahaha...muka Raja Ali Al Ketum penguasa kerajaan Langkasuka lagi macho dan kacak kan..ko hadoo..haha..

so nih kira plastic surgery ekpress laa....xda nak menyakitkan hati, poket, dan perasaan anda....hahahah...katenyeeee!!!!!
 
haaa...acanerr....muka ko macam sebelah kiri...kawan ko lukiss2...pufff...trus jadi mamat korea sebelah kanan nih...hahaha...puas hati sangat2 ok...


kalo camtu aku pon nak..suh budak fakulti FINE ART tolong watkan...mata nak ala2 anime...bercahaya dan berkilat2...muka nak tajam sebab...let say, potong bawang kalau xda pisau pon bleh guna bahagian muka sebab dah tajam...jimat sesangat...n yang paling penting...aku nak tinggi!!!!!!  makan Appeton berkilo2 pon x tinggi2...acanerr...hahahahah


nampak x...haaa...nih laa aku selepas di lukis...hahahaha

ANYWAY

dok sok sek sok sek merepek2 watpee kan....nih haaa nak tunjuk truihhh laaa gambar2 nyeee..
 







*hahahahaa....seriusss....seriusss sangat aku x suka sumenyeee...sebab muka Tom Cruise pon dorang jahanamkan...ehemmm...*


Sumber : http://gawker.com/if-celebrities-looked-like-their-worst-fan-art-1540482054

No comments :

ANDA JUGA MAYBE MINAT...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...