Friday, March 7, 2014

Lee Kwang Soo datang Sunway Piramid~~~

ASSALAMUALAIKUM dan SELAMAT MALAM
huahuahuaua

wah..wah...wah...sape yang minat Running Man kalo x knl Lee Kwang Soo mmg haprak laaa....aku tokan program variety show Runningman nih...hahaha...aku x minat sangat kpop yang terkinja2 cam beruk atas stage...tp aku minat ngan program show Running Man nih sebab dia selitkan unsur2 spontan yang sangat lawak dan karakter memasing yang sangat sporting dengan menerapkan nilai persahabatan yang sangat tinggi antara dorang....kalau laa Malaysia ade bentuk program dengan karakter yang sebijik dengan konsep dorang...mybe bley lawan...try laaaa wat...tapi mmg cam xda je...huahahau.

geng2 Running man cuma sekarang xda Song Joong Ki

Lee Kwang Soo merupakan karakter faveret aku berbanding yang lain...karakter yang boleh di katakan underdog, sengal, agak lampi, jahanam, bangang abadi, haram jadah perangai n kaki pantang kalo ade guest pompuan terus menggatal membuatkan dia selalu di buli teruk2 oleh abang2 n kakak dia yang laen dalam Running man tu.... tapi dekat real life dia sorang yang sangat baik dan hormat pada wanita seperti yang diakui oleh orang yang selalu membuli dia iaitu Kim Jong Kook..


dengan julukan "ASIA PRINCE" , GIRIN (Zirafah), dan BETRAYER, dia akan menemui anda semua pada esok sabtu, start jam 11 pagi di Sunway Pyramid untuk pembukaan rasmi sebuah cafe di situ iaitu Caffebene Malaysia...pakal je aku xda kat sanee..cam nak g....sedeyhh ...hahah


TEMPAT : SUNWAY PYRAMID , MALAYSIA
TIME: 11 PAGI
DAY : 8 MAC 2014

No comments :

ANDA JUGA MAYBE MINAT...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...