Saturday, March 8, 2014

Kapal Terbang MAS MH730 Yang Hilang Masih Misteri~~

 
ASSALAMUALAIKUM dan SELAMAT PAGI/PETANG/MALAM

untuk entri ini, aku terpaksa SERIUS sikit ...aku nak bawakkan skit info yang di khabarkan menerusi Buletin Utama TV3 dan juga media2 sahih lain yang aku sempat dengar...

mereka juga menyatakan bahawa pilot kapal terbang tersebut ialah Kapten Zaharie Ahmad Shah, 53 tahun, yang mempunyai pengalaman penerbangan selama 18, 385 jam dan co-pilot beliau ialah Fariq Abd Hamid, 27, yang mempunyai pengalaman penerbangan selama 2, 763 jam...dan kapten Zaharie merupakan salah seorang Pilot terbaik MAS...

ape yang di katakan mengenai keputusan situasi kapal terbang MAS MH 730 yang membawa 239 penumpang kini masih lagi menjadi misteri....dakwaan cerita navi Vietnam yang aku baru update tengah hari tadi dalam latest update kapal terbang mas mh370 adalah juga tidak benar kerana beliau menyatakan yang mereka tidak memiliki teknologi radar bagi mengesan kapal terbang sejauh itu dan terdapat pencarian di sekitar tempat yang di katakan itu menunjukkan TIADA BANGKAI KAPAL TERBANG DI JUMPAI...dan aku rasa bersyukur kerana ia tidak benar....

segala pihak yang terbabit sedang berusaha mencari di mana letaknya MAS Airline MH 730 ini... yang aku dengar dalam brita, Malaysia dah anta untuk operasi pencarian MH 730 dengan 6 kapal ATLM dan 3 kapal APPM selain bantuan helikopter dari tentera udara...selain itu, misi unit pencarian juga dapat bantuan daripada negara2 lain seperti China, Singapura dan juga Vietnam...

mereka juga menyatakan pesawat Boeing 777- MH 730 ini merupakan salah sebuah pesawat terbaik dan terselamat di dunia... di bawah merupakan video radar yang menunjukkan MH 730 yang hilang secara tiba-tiba...

video

* agak misteri jugak boleh hilang secara tiba2.....lepas aku tgk diskusi kat TV3 nih....memang misteri sesangat...kesalamatan dalam kapal terbang tu merupakan yang terbaik siap ade CCTV dan juga ciri2 keselamatan yang teguh dan kukuh sebagai kapal terbang paling selamat di dunia...cuaca waktu penerbangan juga dalam keadaan terbaik...signal kapal terbang terus hilang macam tu jee...agak pelik...komunikasi pilot dan kapal terbang terus hilang macam tu je...nak kata kat bawah, cari2 xda bangkai kapal terbang pon....xkan hilang terus naik ke langit???...sama2 kita tengok keputusan pencarian yang di lakukan...berdoalah agar semuanya selamat...*

xkan laa ade BERMUDA TRINGLE di kawasan tu seperti yang di lawakkan oleh seorang bekas menteri besar...

SAMA-SAMA KITA TUNGGU KEPUTUSAN AKAN DATANG

No comments :

ANDA JUGA MAYBE MINAT...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...