Saturday, June 4, 2011

DUIT...DUIT..DI MANA KAU DUIT

haaaa...sebut pasal duit nihh, of coz r sumber utk dptkn duit adalah melalui pkerjaan...so, dalam x sedar aku dh keje hampir SEBULAN kat giant tmpt aku sbg assistant salesman....gaji mcm biase r RM700++....rancang nk cari keje duit JUTA-JUTA....tp tuu r...nk cari canee....jd PM MALAYSIA pon xdenyee dpt gaji 1 JUTA sebulan...hahaha...verangan laaa ko kan kalo nk gaji cenggitu..cuti 4 bulan nihh sayang klo x kumpul duit byk2..

* dok umah jd pnggangur lg best...dpt gak masa lapang JUTA2 jam..
setakat nih keje ley di katakan okey laaaa....biase laaa, pekerja CLASS PERTAMA okeyyy...hahaahaha....kire rajin, berhemah n segala yang baek laa ade kat aku...hahahaha...idung tinggi tol r aku nihhh.....wahhh, kali pertama burukkan diri sendiri....hahaha

*gilaaa tinggi idung...ley wat antenna telepon nih

penat tuu mmg r penat...mna ade keje yg x penat..dok goyang kaki kat umah pon penat taw....ingat x kee...asik goyang2 kaki tuu, of coz r penat...bukan penat psl pee actually...penat sbb bosan xda keja nk wat...haaaa...dok umah tungggu duit masuk dlm poket...ado kee...x ado dehh...klo r ade bek aku tdo 4 bulan nihh...sedor2 dh berjuta duit ade dlm poket...kan senang...haaa...

* dpt duit juta2 trus wat gudang duit..brani nk curi..aku lekuk pale tu nnti..

actually aku keje nihh sbb 1 jee matlamat aku...cam biase r nk DUIT laaa oii....aku nk beli PC baru..haaa, nk beli KOW2 pnyee PC yang accessories dia sume latest dari prosessor sampai r ke monitor...haaa...ye r ...senang skit nk edit muvie ke apee kan...kalo pakai laptop tkot xley support...membazir r plak
*aku nk beli PC paling besar dalam dunia...ko mampu kee?? haha

pastu rancang nk beli PS3 or X BOX kinetik ....tp, tu r...mne 1 nk plih pon x taw...karang ade gak aku wat contest utk pilihkan aku sama ada patut beli PS3 or XBOX n sebab2 wajib beli....agak kompius gak r memandang kan ke dua2 nya aku rase cam best...tp, ade kawan aku sarankan bli xbox memandang kan PS3 xde cd yg pirate...hahaha...tol gak...cd PS3 tu dh r RM100 ++ satu...pehh...ley trberanak aku nk kuarkan duit camtu byk utk 1 cd..

*mne 1 lg MASYUK + SYOK ea...aduhh pening2

ok laaa...ckup utk ari nih celoteh....ptg nih nk keje....so, keje same ngan DUIT...xda pekerjaan yg xda duit...because everything is money nowadays...hehehe

No comments :

ANDA JUGA MAYBE MINAT...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...