Friday, January 17, 2014

TIBA-TIBA TERINGIN

haaaaaaaa.... perangaikan....biasalah..semenjak busy dengan kerja and assignment sebelum nih...memang malas sangat nak tulis kat blog nih...tapi lama2 rase cam gatal plak tengok blog dah lama sangat sampai bersawang....kononye nak praktikalkan perkataan "LAMAN SESAWANG" laa tu gamaknyee yeee....hahaha
haa kau...macam nih laa blog aku dah lama tak disentuh...

so, dengan kemeriahan 2014 katenyee dengan semua kos sara hidup meningkat...memang banyak laa bahan yang aku akan bahan...haaaaaaaaaaaaa...kau ade.....so, start from today...tangan aku akan gatal menaip....bill internet pon aku dah start bayar sendiri...so, aku laaa conquer...raja kan....hahahha...orait...nih untuk permulaan kata untuk 2014 nih...adiosss....

selamat 2014..haaa kau...bling2 menandakan banyak laa bahan yang aku akan bahan

No comments :

ANDA JUGA MAYBE MINAT...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...