Tuesday, April 19, 2011

3 CRITE TERBAEK DARIPADA KOSMO HARI INI


haaaa...salam suma....post entri sblm nihh bkn TIPU2....btol2 maa...aku dok tekan2 FB x dapek2...rasa dunio nihh ley terbalik aku rasa....hahah...ok, ENOUGH!!! 
haaaaaaa....
nampak x kat atas header tuu apa dia...KOSMO ....haaaa...apa bondo den nak cito pasal dorg nihh...haa, sblm tuu..aku pilih kosmo sbb crite dorg sangat interaktif dan sangat padat...walaupun murah, tp, info2 dia bg lag hebat dari akhbar2 len..percaya laaa...hehehe...

ok...kat sni nak story skit 3 CITER yang menarik utk KOSMO arini mngikut kpala aku :



1. haaaa...nmpk gambo kat atas nihh...cter dia nihh bermula dengan " Selama ini, seorang gadis berusia 25 tahun berketurunan Turki yang menetap di JERMAN, nama dia Sila Sahin menjadi contoh teladan tentang kelakuan baik wanita Islam moden dalam masyarakat berbilang budaya di Jerman," tetapi ...apo den nak koba...tgk dah taw kat atas tuu...dok bogel plak...nk taw paa alasan dia bagi " Saya berbogel untuk Playboy kerana saya mahu bebas dan Gambar-gambar ini merupakan bukti kebebasan saya daripada semua halangan yang terpaksa diikuti semasa zaman kanak-kanak saya" . ...bley plak cenggitu

WHAT THE HELL.....nak tgk cter lanjut p tgk KOSMO



2. haaa...yang nii polik tp bona....KETE DOK BOLEH BEJALAN pas enjin suma dah mati...ape ke pelik...pehh, x seram plak bulu roma klo ada kat tgh2 kejadian...jadi kat INDONESIA lak tuu yg femes gler ngan cter hantu, haa, dh laa tmpt tuu cam keras...apa bondo sebenarnya terjadi....meh KLIK SINI.



3. yang ketiga nihh mmg MODEN pnyaa citerr....klo tgk dari gambar..msti korg agak2 kan apee bnde sbnr nyee ....dah cam meja study pon adee...tapi, ITS WRONG MAN....dia nihh MANGKUK TANDAS SIAP ADA SISTEM AUDIO + SKRIN SESENTUH ....HAAA..jgn nk buek muko terkojut....tmpt nk melepaskan hadas pon ado canggih camnih...x cayeee...klik ajeee kat atas nihh yg ade garisan tok baca sendiri.....PAS NIHH...MMG 5 JAM LAA AKU DOK TANDAS....

No comments :

ANDA JUGA MAYBE MINAT...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...