Tuesday, April 19, 2011

MALAM KARYAONE ANJURAN FAKULTI TEKA UITM MENDAPAT LIPUTAN HANGAT


  wahhhhhhhhh....aku baru nampak bnda nihhh...ternyata usaha kami dari FAKULTI TEKNOLOGI DAN ARTISTIK(TEKA / FACT) UITM  sangat membuahkan hasil....ERA FM serta ASTRO AWANI SERTA BEBERAPA MEDIA LAGI menyiarkan berita mengenai program MALAM KARYAONE mnggu lalu.....jom kita baca sebentar apa yang dorg tulis kat...KLIK JAAA SEBELAH NIHH ...."CERITERA ERA FM"...AKU sangat2 BANGGA dengan REVOLUSI fakulti ini yang mana meningkat naik daripada dahulu tidak dikenali sehingga menjadi buah MULUT MEDIA.....insyaallah, walaupun, aku still sayang pada jurusan LANDSKAP ARKITEK but aku sudah mula jatuh cinta dengan persada media massa ini, maybe aku akn menceburi KEDUA-DUA bidang ini insyaallah suatu hari nnti jika TERDAYA....kami TEKA dan MASCOM belajar subjek yang hampir sama dan belajar di institusi yang sama iaitu UITM tetapi berlainan gaya dan cara..ramai orang salah anggap bahawa TEKA ialah MASCOM...TEKA dan MASCOM adalah kursus yang berlainan tetapi subjek pembelajaran yang hampir sama....

No comments :

ANDA JUGA MAYBE MINAT...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...