Friday, April 15, 2011

PAK ARAB YANG SEMAKIN GILE

haaa...as salam sebagai pembuka bicara ...cewahhhhh...haaa...nih aku nk habaq mai laa kan...aku tgk semenjak dua menjak nihh, BLE TERBACA PAPER...ade jee PAK-PAK ARAB nak wat sumthing yg VERY DAA OVER EXPOSE....baru2 nihhh aku baca paper yg dorg akan wat BANGUNAN PALING TINGGI DI DUNIA....aku rasa korg pon ade trbaca gak kan....1.6 KILOMETER tuu...glerr kau....tnggi nak mampuihh...jgn nnti wat HIGHWAY G LANGIT SUDAH ....aku dgr dia blanjakan 160 billion ok!! perghh...bg aku laa pak arab oiitt duit tuu..aku dah r x ckup mkn nihh...

                 haaa tgk ukuran tuu...paling latest kalo jadi wat



lepas siap Dubai Tower tuuu dalam tahun 2008...dtg lak MILE-HIGH TOWER...Dubai tower tuu ketinggian dia 818 meter weyhh...tu pon dah gerun nk melangit naik atas puncak tuu..dah sama cam gunung everest kowt...nih plak 1.6 KM...perghh...dua kali ketinggian GUNUNG EVEREST...mcm mne laa kan construction dia nnti...x bahayaa kee ....seram kowt...hahah...n aku baca kat paper building nihh siap tahun 2018...ishhh3...mmg dah nk KIAMAT dah nihh...




korg nk taw x knape dorg wat bgunan tinggi2 nihh...suma pak arab nihh bkn ley caya...actually dorg nk menyambut kedatangan dajal...dorg taw yg kemunculan dajal adalah di Baitul Maqdis, so,pak2 arab yg kaye nihh membuat mercu macam nihh sbg lambang kekuasaan dan kemegahan dajal...kebanyakan mereka nihh adalah ahli gerakan FREEMASON, walaupun depa suma ada yg islam, tp, di sebabkan FREEMASON nihh pndai mengaburi mata2 depa, so, dapat laa dorg mengajak mereka suma nihh join skali...korg taw x freemason tuu apee??? kat malaysia ada dah...org islam Malaysia antara ahli freemason yg agak ramai bilanganye taw ... haaa, nak taw lebih lanjut, KLIK R KAT SINI YEE....BTW,utk post nih bkn nk cter pasal freemason..so, kte abaikan sebentar...haaa, ada 1 lagi rekaan PAK ARAB yang aku kagum gileer2, walaupun bnde nihh dah lame, tp, aku sgt suke...FERRARI THEME PARK kat dubai tuu...dasyat kowt...mmg cantik glerr....aku suke design dia...SUBERB

2 comments :

AZRI said...

ya Allah...
makin jelas tanda kiamat

sudah join?
http://azrijohan.blogspot.com/2011/04/mari-join-bloglist-smile.html

Unknown said...

of coz dah...im is ur super duper senior kowt...mstilaaa join...haha

ANDA JUGA MAYBE MINAT...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...