Saturday, April 2, 2011

KENAPEE...X PERCAYEE KEEEE?

 as salam n welcome to me, btw, mnggu nih merupakan mnggu yang moody sebab HENSET aku ilang lg....OMG!! 2 henset hilang dalam masa sbulan!! ada toyol ke hape aku pon x taw laaa dalam poket aku nihh...sdeyh siakk...henset buruk lak tuu....aku x prcaya ley ilang!!!

                        " aku benciii!!! aku bencii!!!!" sambil mengigit laptop




OK ENOUGH!!! stop MOODY!! haa...nih nak bagi teka teki skit nih....korg taw x sape artis yang popular dengan tagline " KENAPE....X PERCAYE KEE"....hahah...still x taw....aiyaaaa...olang famous maaa....tipu laa klo talak taw....knl itu HO YUHANG....haaa, baru knal....yg pendek2 + botak...nihh r dia klo still korg blurr2 kan sape ke name HO YUHANG tuuu....
                   nih r orangnyee..KENAPEE...STILL X PERCAYEE KEE...haha

actually dia di jemput dalam majlis kami untuk satu program kat UITM PUNCAK ALAM...program MALAM WACANA DAN ETNIK...kami laa yang jadi penganjur...hahaha...nak masuk UiTM nihh kalo xda kesabaran tuu dok payah laaa nk ngada2 nk masuk yeee....mmg korg akan terajang kereta korg tuu...punyee laa jauh dari pintu utama nk masuk dalam...dah laa one way....haaa, nk pusing balik nk kne g masuk dalam baru dapat U turn...sapee laa perancang UiTM PUNCAK ALAM nihh kan...adoiii....


   haaa...nihh haa sikit sebanyak view tempat kami wat program 



first aku x taw pon dia nih di jemput...ye laaa, program under subjek AGAMA ISLAM ok.....aku x trpikir laa plak kan dorg nk jemput cina or sumthing...ade kang si YUHANG nihh ttbe MUNGUCAP...AHHHH, camano...tgh2 program...x TERGAMAM KAW

                       "apa!!! YUHANG mengucap!!!" nak muka kaw camnihh..ahhaha


...program kami start ari ahad semalam dari pkl 8.30 malam sampai pkl 12 malm...perghhh...memang penat cakap kaw....ate rase lutut nihh cam nk terkeluor kome tau...hahaha...arghhh STOP!! berbalik crite HO YUHANG tadi...dia nihh sempoi n klakar glerr cakap kaw....datang majlis pakai SELUAR PENDEK...aku bajet dia nk pakai formal berkot kee an....sekali ...HAMEK KAW...APEK JUAL IKAN STYLE MARI....ape ko nk buat....bukak mulot jee laaaa nganga....hahaha...panel kami ade 2 orang plus sorang moderator...moderator yg dok tgh tuu..


    haaa..ko tgk....ko berani pakai sluar pendek g tempat formal...nazak ok

haaa...moderator ktorg EN.HASSAN MUTHALIB....korg knl x????? helloooo...pless x kenal....nmpk sangat x tgk crite hantu kak limah kan.....hahaha....haa, baru knl...dia nihh lecturer aku actually....otak dia mmg sangat power rangers cakap kaw....sume dia taw walaupun unur dah nk masuk 60 lebih sumthing...ape yang kite x nmpk dia boleh baca......fikiran dia sangat kritikal...


 
 
        sempat brgambo laa ok....walaupun.....hehehehe
panel yang ke 3 tuu ketua jabatan etnik apee ntah...aku pon x knl...aku bkn nk highlightkan panel yang ke -3 nihh sangat pown...so x yah taw laa ea....heheheh...sesi perbincangan memang style ngan si YUHANG n EN.HASSAN buat lawak laaa kan....mentang2 laa dorg kawan...buat kpala sendiri laaa tuu...hahahha..opsss...sori en.hassan...heheh....

 

btw, program wacana tuu mmg agak best laa kowt...ade nasyid lg ...sume kawan2 aku yang nyanyi...not bad laaa...hahah..yee laaa, klo bkn aku sape lg nk sokong kan...cewahhhH!!!...hahah...tp,  yg penting...thumbs up laaa majlis nihh...haha








No comments :

ANDA JUGA MAYBE MINAT...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...