Friday, March 11, 2011

Bila GeMPa BerKAta 8.9~

uissshhh...nk gugur jantung aku bila aku bkak FB td pnuh post2 dorg update psal gempa bumi yg kat jepun tuu haa...aku pon g r check kan ne taw bdk2 nih tpu...skali btol r plak....lg rase nk tercabut jantung aku bila dia kata, mybe tsunami akan dtg ke MALAYSIA..OMG...adakah...adakah....time tuu jugak aku msg adik aku kat fb suh tgk FB ne taw klo ade pape amaran kee an...yee r...takot gak klo terkena....tp, ape yg aku dpt taw, Sabah or Sarawak mybe akn kne tempias skit...OMG, aku cme ley doa jee agar xde yg buruk brlaku...

agak shock gak r bila aku tgk gempa 8.9 SKALA RITHER nihh mengegarkan bumi jepun...aku tgk video dari YOUTUBE kat jepun...dorg shot dari high angle mmg nmpk menyeramkan....mne x nyee...jalan2 raya di LITUPI AIR HITAM PEKAT MELEKAT...aduiiii....aku harap laa sgt2 kwn2 aku kat sne xde pape....8.9 is quite big gak gegaran die...dia jgk ckp kelajuan air tsunami nih 700KM/J ok!!!....perghhh....tambah plak ketinggian dia ley mencecah 10 meter klo x silap...tnggi gak r tuu weyhhhh, mmg abih ranap...klo aku mmg dh x nmpk pape r....hope, kite sedar yang DUNIA SEDANG BERKATA DENGAN KITA BGAIMANA KEHANCURAN DUNIA BERPUNCA KESALAHAN DAN DOSA KITA SENDIRI....haa..korg tgk r sndiri camne itam nye air tuu...

No comments :

ANDA JUGA MAYBE MINAT...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...