Thursday, March 24, 2011

Pengetua "HANTU" AF9....kehkehkeh

menuju puncak gemilang cahaya...hehe

haiiiiii..nih yg nk berpot pet2 skit nihh...ttbe je rase nk muntah...menyampah plak aku tgk ari2 dok ada isu pasal bakal PENGETUA AF9 kat paper ari2, cam ade bnde dok cocok2 kat tekak nih bg muntah...tu satu...yg aku x ley tahan tu ade yang x psl2 dok mengutuk Ahmad Dhani ....walaupun aku nih bkn r minat dia sgt...tp, at least x pyh r nk dok kutuk psl dia...just klo bg pendapat x stuju jee ok laa...x pyh r nk dok OVER sgt smpi nk kutuk makhluk tuhan tuu (hamboii, ko pon 2 x 5 nmpk..mulot dajal sgt)...lgpon just calon jee, bkn btol2 pon...korg nihh over sgt r...adoii..haha..aku brani jamin (potong jari kalo salah nk??) dorg x kn pilih ahmad dhani...nihh cme sandiwara dorg jee...percayalaaa....hahaha...anyway, cter psl AF9 nih, aku ade gak nk test g audition AF9 aritu, konon2nye nk masuk r..mne taw kn...tp, malangnyee..pkr2 blik x pyh r...byk keje ley wat dari masuk AF tuu...hahaha...duit berjuta ley masuk kowt time cuti sem nnti...hehehe...ok enough!!!



haa, hamik kaw..muntah ijau....pasnih muntah kuar duit...nk??

klo korg tgk kn...media astro nihh mmg pandai glerr klo bab2 melariskan lg PRODUK dorg ...lg2 cam AF dorg nih ngan bg spekulasi2 yg kontroversi semata2 nk menaikkan rating produk dorg...well done yee....hhahah...aku rase laa kan, maybe disebabkan jatuhnya sedikit rating vote sejak 3 tahun sebelumnya nihh dalam AF6 sampai AF8..Astro ambik r jalan mudah ngan bg korg kontroversi yg TIP TOP untuk membuka mata kite2 sume nihh yg dorg STILL ADE KAT BUMI NIH (actually aku x minat pon AF nih)...antara kontroversi2 yg dorg wat yg aku terSEDAR laa kan :

1. dengan membuat spekulasi misteri pasal pengacara akhir AF9 nihh..pastu baru2 nih dh di umumkan dah....sape pengacara dia?? AZNIL HJ NAWAWI laaa...sape lg an.....pengacara no. 1 Malaysia n yg paling aku minat...wahhhh...promote laa kn katenyee (hello dia mmg dh popular k...x pyh dok meroyan nak promote bagai). aku admire sgt2 kat dia interm of penampilan diri....camna umur 45 tuu tp, muka n penampilan still maintain 30 an kan...x taw aku nnti camna...haha

haa kaw...bley umo ko 45 sumthing still camni...botox kee?? opss..haha

haa kaw!! ke kaw jd camnih...nk penampilan sgt kan..amik!!


2. ngan bgtaw AF9 nihh merupakan AF r yg terakhir....walaupon bnde nihh mybe BTOL...tp, kte x taw kn ape yg akn jd pas AF9 nih...skli abis2 AF9, zupp...ada AF10...nk mngamuk x...hahaha...xde r.. bkn aku anti pon dorg wat camni...aku rase dorg mmg bijak dalam promote produk dorg... means bgus laa kan dorg wat tok tarik perhatian audience...walaupun dh LAPUK n SGT BIASA di buat oleh program tv yg laen....but, its a good way to increasing the rating of fans an ESPECIALLY for VOTING SYSTEM ok...hahaha (kayoo laaa aku klo keje kat astro...plesss2 nk keje kat astro pless). duit sape lesap...duit HAKKUUUU gak!! mengadakan nk vote..


haa..smpi duit korg jd tisu tandas..punye r kaye kan...hahaha...

3. yg ke- 3 nihh haaa...yg td aku dok heboh kat atas tuuu psl Ahmad Dhani2 tuuu...haiyaaa...
pengetua AF9 still lg jd MISTERI katenyeeeee yee..walaupon dh BERZAMAN aku dgr psl
berita nihh...tp, still jd misteri...kesian lak aku tgk Ahmad dhani nihh...x psl2 kne attack..hhahaha...lantak kaw laa oiii...tp kan, cam bangsat r plak kne tnggu result nk taw sape pengetua dia..adoii...sense of curiosity (cewahh ayat...penampau nak??) utk menunggu kputusan sape pengetua tuu mkin membuak2....hahaha...aku yg x minat pon rase nk taw...bnde misteri kn...gerenti sume nk taw....

haii...ko nihh...ade jee crite ko wat...hahaha...(marah laa kononnyee)

kat dalam metro smlm klo x silap...ade r dorg wat survey tnyee sape yg layak sbnrnyee jd pengetua AF9 kali nihh...mcm2 jwb...antaranyee spt EDRY, AMY SEARCH, FAIZAL TAHIR, RAMLI SARIP n AWIE...x knl x taw r nk ckp apee....

tpkan...aku suggestkn last nihh baek bg SITI NURHALIZA jd pengetua...baru MELETHOP ckp kaw...lg2 sempena AF akhir nihh kan ...hahah....yee r....dalam byk2 AF sebelum nihhh cme sorg jee pompuan pnh jd pengetua....datin Tiara jaquelina....haaa...yg len sume kaum laki, bg r can kan pengetua kali nih pompuan.. x salah..cbe r tgk nih senarai bekas pengetua AF...dominasi lelaki kowt...ingat pompuan x bagus kee (hahah...ko cam marah pe hal??)

Datuk Freddie Fernandez (AF1),
Ramli MS (AF2),
M Nasir (AF3),
Ramli Sarip (AF4),
Ramli MS (AF5),
Roslan Aziz (AF6),
Datin Seri Tiara Jacquelina (AF7)
Norman Abdul Halim (AF8).


nice to see, nice too hold, once broken, consider sold...haha..xda motiff

bg aku kan...siti adalah org atau calon pling layak kalo nk di ikutkan PENGALAMAN, KARIER nyee yg melambung tinggi serta dirinya sendiri yg bergelar artis no.1 MALAYSIA....haaa...x layak lg kee???....walaupun ade candidate len yg lg layak interm of pengalaman such as sharifah aini kan....tp, better bg yg btol2 MARVELOUS n EXTRAVAGANZA achievement dalam karier dia cam dato siti skunk nihh...award?? x pyh tnyee r....tgk tudung r beb...hahah...overseas achievement?? haiiyaaa..x yah dok bahas dh...klo x taw, nmpk sgt korg bkn rakyat malaysia yg tercinta kan...hahaha....haaa...so, layak x??...x layak lg keww?? lantak kaw laaa (amboii kasaq nmpk...kaki maw kee??)....yg penting aku just follow jee ape yg dorg nk wat hatta suh JUSTIN BIEBER jd pengetua ( haaa kaww??? stail x klo dia jd pengetua...hahahahaa) ...gerenti ramai mata tgk dia...bkn tgk student2 AF...mampuihhh satu keja...


aku rasa justin mng voting pling tnggi wlaupun dia jd pngetua..so, sape yg menang AF9?? ahah

1 comment :

Unknown said...

ayat cam jahanam..apsal aku sndiri baca tunggang terbalik....nk edit jap

ANDA JUGA MAYBE MINAT...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...