Tuesday, March 15, 2011

KOLEKSI MATLUThFI09...GEMPAK

first aku knl video dia kat FB..aku saja jaa bkk nk tgk mna taw vdeo BANGSAT cam ckgu Shida tuu an..tp, sbliknya aku rasa kagum plak..aku bukan apee weyhh...cme aku rase agak kagum ngan stail dia..walaupun aku yg dok blaja bidang perfileman nih salute kat dia...bg aku, walaupun scene n plot + shot + camera angle + editing +++++ (udah2 laa xyah dok merapu) yg dia bg is TOO SIMPLE n TOO SHORT...tp, emosi n MORAL OF THE STORY dia lbih hebat n padat dr filem2 yg mkn masa 2 jam tok korg tgk sampai trbeliak biji mata tp isinya mengarut..walaupun CGI melampaui AKAL MANUSIA camna pon..haha..



dia lbih kurang cam short filem komersial ARWAH YASMIN AHMAD laa camtu, tp, ARWAH lg berbatu-batu lbeh hebat r dari dia r, tp apa yg ley aku katakan kat sni dia nih ada ciri2 short filem ARWAH,emosi n meaning tuu ade n padat.....haha...iklan petronas ari raya brpuluh dia wat mmg touching menangis air mata darah cakap ko....10 THUMBS UP aku bg...tp,bg aku...mat lutfi nihh is genius one...mcm nk dia jd plakon satu ari nnti...haha....anyway yg aku taw psl dia.....dia nih asal kedah, tp, dok p blajaq kat AUSSIEE sana tuu haaa...bidang apa x taw laa an....umur dalam 22 camtu kowt...agak jee r...ok ...melalut pon x guna..jom kita tgk skit2 apa yg dia rakamkan utk kita semua...ENJOY!!


yang nihh terbaekk nk mampuihh


nih yg baru aku tgk



nih video first time aku knl dia


haa..yg nih agak touching skitt...



bestt siakkk nihhh..!!



adik beradik sama jaa


hahaha...mmg baguih


yg nih mybe dia tertekan kowt..haha


mcm2 hal


ada lg...citt


ANDA JUGA MAYBE MINAT...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...